6 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ESHOP

κατασκευή e-shopa

Τα e-shop γνωρίζουν τεράστια άνοδο, ειδικά απο την περίοδο που ξεκίνησε η πανδημία. Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες στρέφονται στην κατασκευή e-shop καθώς λόγω της πανδημίας οι ηλεκτρονικές αγορές σε όλο τον κόσμο εκτοξεύτηκαν. Λόγω αυτής της κατάστασης μαζί με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις εκτοξεύτηκαν και οι εταιρείες που αναλαμβάνουν κατασκευή eshop, χωρίς πάντα να μπορούν να προσφέρουν όσα λένε και κυρίως στις τιμες που υπόσχονται. Εάν αναζητάτε εταιρείες για κατασκευή e-shop σίγουρα θα έχετε συναντήσει πολλές που για παράδειγμα υπόσχονται ηλεκτρονικό κατάστημα ολοκληρωμένο σε τιμές τις τάξεως των 300-400€ και σε πολύ λίγες μέρες. Προφανώς τέτοιου είδους διαφημίσεις μόνο παραπλανητικές μπορεί να είναι καθώς παρακάτω θα δούμε πως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει πολύ από ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο συνοδεύεται από λειτουργικά κόστη και άλλες υποχρεώσεις. Παρακάτω θα δούμε 6 μεγάλες αλήθειες σχετικά με την κατασκευή e-shop και την λειτουργία του.

Κόστος ενός E-shop 

Πόσο πραγματικά κοστίζει ένα e-shop και γιατι θα βρείτε τεράστια απόκλιση στο εύρος των τιμών;

Κάνοντας αναζήτηση στο ίντερνετ θα βρείτε κατασκευή e-shop από 200€ εώς και 2000€ κάτι που προκαλεί σύγχυση στους ενδιαφερόμενους. Για να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε πιο εύκολα, όπως αναφέραμε και παραπάνω θα πρέπει πάντα  να έχετε στο μυαλό σας πως το άνοιγμα ενός e-shop, ισοδυναμεί με το άνοιγμα ενός κανονικού καταστήματος. Όπως δεν θα εμπιστευόσασταν μια επιχείρηση που δημιουργήθηκε με 200€, έτσι και εδώ δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με το ίδιο ποσό δημιουργίας του. Ένα καλό και αξιόπιστο e-shop δεν μπορεί να είναι τόσο φθηνό ούτε προϊόν κάποιας μοναδικής και τεράστιας προσφοράς. Κάποια από τα βασικά που περιλαμβάνει η δημιουργία ενός αξιόπιστου e-shop είναι τα εξής:

  • Μελέτη του αντικειμένου αλλά και του ανταγωνισμού
  • Ορισμός στόχου
  • Σχεδιασμός
  • Συλλογή υλικού
  • Σύνδεση με τράπεζες
  • Βελτιστοποίηση του SEO
  • Συμβουλευτική καθοδήγηση τόσο στον σχεδιασμό όσο και στη λειτουργία του καταστήματος
  • Πρόσθετες εφαρμογές για βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης

Αυτά είναι μόλις μερικά από τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας για να σας αποφέρει έσοδα και σίγουρα δεν γίνονται ούτε με 200€, ούτε σε πολύ λίγες ημέρες.

Κανένα eshop δεν αποφέρει μόνο του κέρδη

Ένα e-shop μπορεί να κοστίσει πολλά χρήματα. Αυτό σίγουρα δεν σημαίνει το ότι θα πουλάει μόνο του όπως πολλοί «τάσσουν». Όσο σημαντική είναι η διαδικασία της κατασκευής, άλλο τόσο είναι και η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για να προσεγγίσετε πελάτες στο e-shop σας, χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing και σωστή διαφήμιση. Όπως ένα φυσικό κατάστημα χρειάζεται τη διαφήμιση για να προσελκύσει νέους πελάτες, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Είναι τεράστια η σημασία της διαφήμισης, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ένα νέο e-shop, που διανύει τα πρώτα του βήματα στον ηλεκτρονικό κόσμο. 

Ακόμη το e-shop περιλαμβάνει τις ίδιες υποχρεώσεις και ευθύνες που περιλαμβάνει και το φυσικό κατάστημα όπως, τηλέφωνα, παραγγελίες, διαχείριση προϊόντων κλπ..  

Η σημασία της διαφήμισης

Αν θέλετε πραγματικά ένα e-shop με μεγάλη επισκεψιμότητα και παράλληλα με πωλήσεις, πρέπει να επενδύσετε στη διαφήμιση. Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς διαφήμιση δεν καταφέρνουν την επίτευξη ούτε των βασικών στόχων τους. Χρειάζεστε δίπλα σας έναν ειδικό σύμβουλο με τον οποίο θα αποφασίσετε τα κατάλληλα σημεία που πρέπει να διαφημίσετε στην επιχείρηση σας. Η σωστή στρατηγική σε συνεργασία με ειδικό μπορεί να διπλασιάσει τον αριθμό παραγγελιών σε σχέση με το να ξοδέψετε το ίδιο ποσό μόνοι σας στις εκάστοτε πλατφόρμες.

Συνεργασια με την κατάλληλη μεταφορική

 Άλλο ένα σημαντικό βήμα είναι η επιλογή της σωστής μεταφορικής. Μάλιστα πολλοί πελάτες εγκαταλείπουν ηλεκτρονικά καταστήματα μετά από άσχημες εμπειρίες με μεταφορικές. Ένα e-shop έχει τη δυνατότητα να πουλάει τα προϊόντα του σε κάθε μέρος της χώρας, έτσι χρειάζεστε μια μεταφορική που να μπορει να ανταπεξέλθει σε αυτές τις ανάγκες. Σημαντικό επίσης είναι, να ξεκαθαρίσετε εξ’ αρχής τι θα ισχύει με τις δυσπρόσιτες περιοχές αλλά και με το τι θα ισχύει όσον αφορά τις χρεώσεις όταν δεν παραλαμβάνει ο πελάτης.

Συντήρηση – Υποστήριξη e-shop απο την εταιρεία κατασκευής

Η καλή συνεργασία με την εταιρεία που θα κατασκευάσει το e-shop σας είναι το παν.

Το έργο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν ολοκληρώνεται με την παράδοση του στον πελάτη από την εταιρεία κατασκευής. Όπως και στο φυσικό κατάστημα που προαναφέραμε, έτσι και εδώ χρειάζεται συντήρηση και υποστήριξη. Χρειάζεστε έναν συνεργάτη που θα είναι δίπλα σας και μετά την ολοκλήρωση του έργου για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει, π.χ. τεχνικής φύσεως κλπ.. Χρειάζεστε έναν συνεργάτη που θα σας βοηθήσει να χτίσετε βήμα βήμα το κατάστημα σας σωστά και που θα σας ενημερώσει ακόμη και για τις δυσκολίες που ενδεχομένως να συναντήσετε και όχι κάποιον που θα σας παρουσιάσει όλη την διαδικασία απλή και εύκολη.

Δεν ψάχνετε απλά έναν κατασκευαστή e-shop, αλλά έναν συνεργάτη που θα παρέχει τις υπηρεσίες του για την επιτυχημένη λειτουργία της επιχείρησης σας.

Απόφαση για την δημιουργία e-shop

Προτού προχωρήσετε στη λήψη της απόφασης για την δημιουργία ενός e-shop θα πρέπει να είστε σίγουροι! 

Για να έχετε ένα επιτυχημένο από όλες τις απόψεις ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να επενδύσετε τόσο χρόνο όσο και χρήματα. Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί ίσως και την σημαντικότερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε στην επιχείρηση σας και με τον σωστό τρόπο θα σας αποφέρει και αρκετά έσοδα.

Ελπίζουμε όλα τα παραπάνω να φανούν χρήσιμα στην αναζήτηση σας.

Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και γιατί όχι και για μια σωστή συνεργασία!