BLOG

Σύμφωνα με έρευνα της Olapic, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από άλλους χρήστες και influencers είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από την εικόνα ενός brand. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν άτομα με επιρροή, τα περισσότερα από τα οποία είναι από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει ετικέτες επωνυμίας στα κοινωνικά μέσα. Όπως δήλωσε στην Luxury Daily ο Brett Zucker, διευθυντής μάρκετινγκ στη μητρική εταιρεία της Olapic, «Οι συστάσεις από φίλους και συναδέλφους είναι πιο αυθεντικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγει η μάρκα». Η έρευνα Olapic έλαβε δείγμα από 5.000 χρήστες κοινωνικών μέσων από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

Σύμφωνα με έρευνες, το Facebook είναι ο κορυφαίος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης που δημιουργείται από χρήστες, ακολουθούμενο από το Instagram. Το Instagram είναι η κορυφαία επιλογή για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιωτικές πληροφορίες αλλά και ειδήσεις. Φαίνεται ότι μοιράζονται 24-34 χρήστες, το 41% από αυτούς κατέταξαν το Facebook ως την κορυφαία επιλογή τους και το 37% επέλεξε το Instagram. Περίπου το ένα τρίτο των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των αναρτήσεών τους. Ωστόσο, οι influencers έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στους νέους καταναλωτές. Το 64% στην ηλικιακή ομάδα 16-22 ετών ακολουθεί influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως και το 53% στην ηλικιακή ομάδα 23-34 ετών.